Pages

19. nov. 2011

Jaz sem 5. element, nikonov dan fotografija






















6 comments:

stella pravi ...

Zgleda da si tudi ti bil med tistimi 200... ki niso čakali na čiščenje, 100 nas je bilo v vrsti na nikonovem čiščenju, hudo... naslednjič zamenjava... 8:)

Izvrstne!

Blanka pravi ...

Men so tud ful všeč! :))

barle pravi ...

@Stella: tut midva s Prusnikom sva čakala mal več kot uro, da sva prišla na vrsto. OK, sva res zamudila neko modno revijo, ampak vseeno.
Sicer pa so bile vse modelke ful OK, men je šla sam una "mornarka" s cigaro na jetra: ne maram fotomodelk, k kadijo.

Jure pravi ...

lahko greš čistit in potem pridš pred koncem na prazno serijo

tomofotoblog pravi ...

Jure,super fotke,sem bral na e-fotografija,da vas je blo 1500 na nikon dnevu.TO PA JE BLA GUŽVA.....
PS.A si kej probal ta nov v1 in j1??
lp.tomo.

Jure pravi ...

ne nism sprobu kej dost, sm pa ga mel v rokah. majhen kot kompakt, težko bi ga uporabljal, ker sem se navadil zrcalcov, ampak bo pa prihodnost po vsej verjetnosti, ker je hiter. Arne je reku, da bi rad videl da nikon naredi fotič, ki je kompakten vendar ful frame, tko da pravi tudi on da nima neke uporabne vrednosti. zdi pa se mi tudi malce predrag za nekega vmesnega uporabnika, ki šalta iz kompkta na kej boljšga. za ta denar dobiš zrcalca (d5000, 3100, 3000,...) gužva jap. 2 urce čaku za spucat, pol pa dobu vsaj modele frej, ker je blo že pozno :).

Objavite komentar